REKLAMA
     
REKLAMA

 

Menu

Dodaj INFO

 

Pisz, fotografuj, nagrywaj! I wysyłaj informacje do portalu! 

ZOBACZ JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMA

 

 

 

Ankieta

Oferty firm



"Gdy ktoś nie istnieje na Facebooku to nie żyje" – myślę, że duża część z użytkowników Internetu spotkała się z tym stwierdzeniem. Może i głupie, ale czy można powiedzieć, że nie ma sensu?

"Gdy ktoś nie istnieje na Facebooku to nie żyje" – myślę, że duża część z użytkowników Internetu spotkała się z tym stwierdzeniem. Może i głupie, ale czy można powiedzieć, że nie ma sensu? Obecnie każda firma, chcąc zaistnieć, musi być aktywna na portalach społecznościowych. Już nie wystarczy tradycyjna reklama w telewizji, czy reklama prasowa – te formy marketingu już nie oddziałują w wystarczający sposób na odbiorców. Pokazują to dane liczbowe, które wskazują, że ogólne nakłady na reklamę w Polsce spadają, a jedynie w segmencie reklamy internetowej notują wzrost.

Aż 66% użytkowników deklaruje, że obecność firm na portalach społecznościowych zacieśnia związki między użytkownikami, a firmami. Załóżmy, że posiadamy działalność lokalną w stolicy Podkarpacia. Aby odnieść sukces nie wystarcza samo pozycjonowanie. Najlepszy efekt przyniesie korzystanie ze wszystkich form marketingu internetowego, począwszy od pozycjonowania, kończąc na obecności w mediach społecznościowych. Całkiem szybko aktywność w social media staje się niezbędnym elementem konkurencyjności na rynku.

Media społecznościowe są miejscem nie tylko przeprowadzania działań marketingowych, ale także miejscem gdzie dochodzi do komunikacji z klientem. Call Center i formularze kontaktowe na stronach internetowych są coraz częściej zastępowane fanpagem w social media, bądź aplikacją. Jest to o tyle ważne, że obecnie walczy się o każdego klienta, a klienci oczekują wymiany informacji w obie strony. Firma utrzymując kontakt z klientem kształtuje sobie pozytywny wizerunek, a klienci są usatysfakcjonowani z takiego kontaktu.

Obecność na portalach społecznościowych może być szansą także dla niewielkich firm, których nie stać na podjęcie tradycyjnych działań marketingowych, które pochłaniają zdecydowanie większe nakłady środków pieniężnych. Koszt promocji np. na Facebooku, czy Instagramie jest niewielki, a może przynieść wymierne korzyści.

Należy pamiętać jednak, że działalność w mediach społecznościowych nie jest gwarancją dla firm na osiągnięcie sukcesu. Każde przedsiębiorstwo ma swój cel i własną grupę docelową i tak musi dostosowywać formy reklamy w social media, by móc te cele realizować.

Tekst zredagowany przez Reklama-24.com - strony internetowe Rzeszów.

Zapoznaj się z regulaminem portalu hej.mielec.pl. Poznaj swoje prawa i obowiązki.
Sprawdź zasady publikowania komentarzy, postów na forum. Dowiedz się jak zgłaszać wnioski i uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ – REGULAMIN PORTALU HEJ.MIELEC.PL!

 

 

 

Użytkownik, publikując swoje informacje, komentarze i opinie na Forum hej.mielec.pl, czyni to wyłącznie na własną odpowiedzialność. HEJ.MIELEC nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na Forum hej.mielec.pl.
Niedopuszczalne jest umieszczanie treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, czy też naruszających w innych sposób zasady współżycia społecznego.
Niedopuszczalne jest wielokrotne publikowanie powtarzających się wątków w tych samych lub różnych działach.
Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi naruszających prawa autorskie, znaki towarowe lub inne prawa podmiotowe jakichkolwiek osób trzecich, ani zachęcających do zakupu lub korzystania z nielegalnego oprogramowania. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi mających charakter pomówienia, bezpodstawnej sugestii popełnienia przestępstwa, nawołujące do łamania prawa. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi rażąco naruszających netykietę, zasady pisowni języka polskiego. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi niezwiązanych z tematem dyskusji w Forum lub komentowanym artykułem. Niedopuszczalne jest zamieszczanie w treści wypowiedzi danych kontaktowych swoich, osób trzecich, firm oraz adresów stron internetowych, adresów poczty e-mail, numerów z komunikatorów etc. Niedopuszczalne jest podejmowanie świadomych działań na szkodę portalu, wydawcy, członków zespołu redakcyjnego.
Niedopuszczalne
jest również umieszczanie przez Użytkowników na Forum hej.mielec.pl przekazów reklamowych.

 

Facebook

 


REKLAMA

 

REKLAMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kalendarium

Czerwiec

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Newsletter

Chcesz byś powiadamiany o nowościach w serwisie? Zapisz się na nasz newsletter.

 

 

Zobacz nasze profile:    YOUTUBE      FACEBOOK    TWITTER     INSTAGRAM

 

 PROMOWANE LINKI!   Mielec Reklama  |   Hotel Mielec  |   Fitness Mielec  |   Mielec Pizza  |   Mielec Biżuteria Modowa 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację REGULAMINU KORZYSTAMY Z COOKIESCopyright HEJGRUPA sp. z.o.o. 2007-2018Wszystkie prawa zastrzeżoneRealizacja: ideo Powered by: CMS Edito WYDAWCA portalu: HejGrupa - 39-300 Mielec, ul. Szafera 33Redakcja: info@hej.mielec.pl Biuro: biuro@hejgrupa.plRegulamin portalu: http://www.hej.mielec.pl/portal/politykaREKLAMA: http://www.hej.mielec.pl/reklama
PORTAL HEJ.MIELEC.PL JEST ZAREJESTROWANYM TYTUŁEM PRASOWYM!