REKLAMA
     
REKLAMA

 

Menu

Dodaj INFO

Pisz, fotografuj, nagrywaj! I wysyłaj informacje do portalu! 

ZOBACZ JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ

 

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMA

 

 

 

Ankieta

Oferty firm



"Gdy ktoś nie istnieje na Facebooku to nie żyje" – myślę, że duża część z użytkowników Internetu spotkała się z tym stwierdzeniem. Może i głupie, ale czy można powiedzieć, że nie ma sensu?

"Gdy ktoś nie istnieje na Facebooku to nie żyje" – myślę, że duża część z użytkowników Internetu spotkała się z tym stwierdzeniem. Może i głupie, ale czy można powiedzieć, że nie ma sensu? Obecnie każda firma, chcąc zaistnieć, musi być aktywna na portalach społecznościowych. Już nie wystarczy tradycyjna reklama w telewizji, czy reklama prasowa – te formy marketingu już nie oddziałują w wystarczający sposób na odbiorców. Pokazują to dane liczbowe, które wskazują, że ogólne nakłady na reklamę w Polsce spadają, a jedynie w segmencie reklamy internetowej notują wzrost.

Aż 66% użytkowników deklaruje, że obecność firm na portalach społecznościowych zacieśnia związki między użytkownikami, a firmami. Załóżmy, że posiadamy działalność lokalną w stolicy Podkarpacia. Aby odnieść sukces nie wystarcza samo pozycjonowanie. Najlepszy efekt przyniesie korzystanie ze wszystkich form marketingu internetowego, począwszy od pozycjonowania, kończąc na obecności w mediach społecznościowych. Całkiem szybko aktywność w social media staje się niezbędnym elementem konkurencyjności na rynku.

Media społecznościowe są miejscem nie tylko przeprowadzania działań marketingowych, ale także miejscem gdzie dochodzi do komunikacji z klientem. Call Center i formularze kontaktowe na stronach internetowych są coraz częściej zastępowane fanpagem w social media, bądź aplikacją. Jest to o tyle ważne, że obecnie walczy się o każdego klienta, a klienci oczekują wymiany informacji w obie strony. Firma utrzymując kontakt z klientem kształtuje sobie pozytywny wizerunek, a klienci są usatysfakcjonowani z takiego kontaktu.

Obecność na portalach społecznościowych może być szansą także dla niewielkich firm, których nie stać na podjęcie tradycyjnych działań marketingowych, które pochłaniają zdecydowanie większe nakłady środków pieniężnych. Koszt promocji np. na Facebooku, czy Instagramie jest niewielki, a może przynieść wymierne korzyści.

Należy pamiętać jednak, że działalność w mediach społecznościowych nie jest gwarancją dla firm na osiągnięcie sukcesu. Każde przedsiębiorstwo ma swój cel i własną grupę docelową i tak musi dostosowywać formy reklamy w social media, by móc te cele realizować.

Tekst zredagowany przez Reklama-24.com - strony internetowe Rzeszów.

Zapoznaj się z regulaminem portalu hej.mielec.pl. Poznaj swoje prawa i obowiązki.
Sprawdź zasady publikowania komentarzy, postów na forum. Dowiedz się jak zgłaszać wnioski i uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ – REGULAMIN PORTALU HEJ.MIELEC.PL!
 

 




Facebook

 


REKLAMA

 

 

REKLAMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalendarium

Listopad

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Newsletter

Chcesz byś powiadamiany o nowościach w serwisie? Zapisz się na nasz newsletter.

 

 

Zobacz nasze profile:    YOUTUBE      FACEBOOK    TWITTER     INSTAGRAM

 

 PROMOWANE LINKI!   Mielec Reklama  |   Hotel Mielec  |   Fitness Mielec  |   Mielec Pizza  |   Mielec Biżuteria Modowa 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację REGULAMINU KORZYSTAMY Z COOKIES Copyright HEJGRUPA sp. z.o.o. 2007-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone Realizacja: ideo Powered by: CMS Edito
PORTAL HEJ.MIELEC.PL JEST ZAREJESTROWANYM TYTUŁEM PRASOWYM!