REKLAMA
     
REKLAMA

 

Menu

Dodaj INFO

Pisz, fotografuj, nagrywaj! I wysyłaj informacje do portalu! 

ZOBACZ JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ

 

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMA

 

 

 

Ankieta

Przedsiębiorcy



Współczesny dobry marketingowiec nie tylko musi znać oraz biegle posługiwać się najnowszymi strategiami biznesowymi, generującymi ruch na stronie i ułatwiającymi pozyskanie klienta lecz również powinien rozumieć powiązane z nimi technologie. Tylko wówczas będzie w stanie skutecznie je wykorzystywać w budowaniu pozycji i jakości marki.

Niestety zdecydowana większość osób zajmujących się czystym marketingiem przejawia niechęć do konieczności zaznajamiania się z kwestiami technologicznymi w firmie, bo przecież to leży w gestii informatyków i webmasterów. Aby jednak nie być na łasce i niełasce firmowego działu IT, oczekując kilka dni, a nawet tygodni na wprowadzenie dodatkowej linijki kodu na stronę, warto nauczyć się obsługi narzędzia jakim jest Google Tag Manager.

Co to jest Google Tag Manager?

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie ułatwiające pracę z licznymi skryptami i kodami, które umożliwiają monitorowanie, mierzenie oraz przeprowadzanie akcji marketingowych dla użytkowników stron www. Korzystanie z tego narzędzia jest proste, wygodne i efektywne, a dodatkowo całkowicie bezpłatne. Google Tag Manager jest dostępny na rynku od 2005 roku, a jego popularność wciąg rośnie, o czym warto wspomnieć to fakt użycia tego narzędzia wśród pierwszych dziesięciu pozycji na liście najbardziej popularnych stron internetowych. GTM znajduje zastosowanie nie tylko w przypadku witryn www, ale także wykorzystywany jest w obsłudze aplikacji mobilnych.

Jakie korzyści wynikają z zastosowania GTM?

Dzięki Google Tag Manager nie ma konieczności każdorazowej edycji strony, w sytuacji gdy chcemy wprowadzić określone zmiany lub implementować nowy kody. Wystarczające jest bowiem jednokrotne wklejenie kodu GTM na stronę www, a wszystkie pozostałe kody będzie można implementować i modyfikować przy użyciu tego narzędzia, a co najważniejsze samodzielnie, bez pomocy sztabu programistów. Skrypty, z których można korzystać są różnorodne. Mogą być to tagi monitorowania konwersji systemów reklamowych, takie jak AdWords lub śledzenia narzędzi analitycznych – np. Google Analytics lub inne, jak np. Facebook czy JavaScript.

Google Tag Manager jest niezastąpionym narzędziem w pracy każdego marketingowa, pozwalającym w prosty i skuteczny sposób kontrolować proces implementacji oraz edycji potrzebnych kodów bez konieczności ingerencji firmowego działu IT. Dzięki temu możliwe staje się szybsze, dzięki skróceniu łańcucha decyzyjno-wykonawczego oraz bardziej efektywne prowadzenie strategi e-marketingowej firmy.


Zapoznaj się z regulaminem portalu hej.mielec.pl. Poznaj swoje prawa i obowiązki.
Sprawdź zasady publikowania komentarzy, postów na forum. Dowiedz się jak zgłaszać wnioski i uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ – REGULAMIN PORTALU HEJ.MIELEC.PL!
 

 




Facebook

 


REKLAMA

 

 

REKLAMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalendarium

Grudzień

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Newsletter

Chcesz byś powiadamiany o nowościach w serwisie? Zapisz się na nasz newsletter.

 

 

Zobacz nasze profile:    YOUTUBE      FACEBOOK    TWITTER     INSTAGRAM

 

 PROMOWANE LINKI!   Mielec Reklama  |   Hotel Mielec  |   Fitness Mielec  |   Mielec Pizza  |   Mielec Biżuteria Modowa 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację REGULAMINU KORZYSTAMY Z COOKIES Copyright HEJGRUPA sp. z.o.o. 2007-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone Realizacja: ideo Powered by: CMS Edito
PORTAL HEJ.MIELEC.PL JEST ZAREJESTROWANYM TYTUŁEM PRASOWYM!