REKLAMA
     
REKLAMA

 

Menu

Dodaj INFO

Pisz, fotografuj, nagrywaj! I wysyłaj informacje do portalu! 

ZOBACZ JAK MOŻESZ TO ZROBIĆ

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMA

 

 

 

Ankieta

Przedsiębiorcy



Współczesny dobry marketingowiec nie tylko musi znać oraz biegle posługiwać się najnowszymi strategiami biznesowymi, generującymi ruch na stronie i ułatwiającymi pozyskanie klienta lecz również powinien rozumieć powiązane z nimi technologie. Tylko wówczas będzie w stanie skutecznie je wykorzystywać w budowaniu pozycji i jakości marki.

Niestety zdecydowana większość osób zajmujących się czystym marketingiem przejawia niechęć do konieczności zaznajamiania się z kwestiami technologicznymi w firmie, bo przecież to leży w gestii informatyków i webmasterów. Aby jednak nie być na łasce i niełasce firmowego działu IT, oczekując kilka dni, a nawet tygodni na wprowadzenie dodatkowej linijki kodu na stronę, warto nauczyć się obsługi narzędzia jakim jest Google Tag Manager.

Co to jest Google Tag Manager?

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie ułatwiające pracę z licznymi skryptami i kodami, które umożliwiają monitorowanie, mierzenie oraz przeprowadzanie akcji marketingowych dla użytkowników stron www. Korzystanie z tego narzędzia jest proste, wygodne i efektywne, a dodatkowo całkowicie bezpłatne. Google Tag Manager jest dostępny na rynku od 2005 roku, a jego popularność wciąg rośnie, o czym warto wspomnieć to fakt użycia tego narzędzia wśród pierwszych dziesięciu pozycji na liście najbardziej popularnych stron internetowych. GTM znajduje zastosowanie nie tylko w przypadku witryn www, ale także wykorzystywany jest w obsłudze aplikacji mobilnych.

Jakie korzyści wynikają z zastosowania GTM?

Dzięki Google Tag Manager nie ma konieczności każdorazowej edycji strony, w sytuacji gdy chcemy wprowadzić określone zmiany lub implementować nowy kody. Wystarczające jest bowiem jednokrotne wklejenie kodu GTM na stronę www, a wszystkie pozostałe kody będzie można implementować i modyfikować przy użyciu tego narzędzia, a co najważniejsze samodzielnie, bez pomocy sztabu programistów. Skrypty, z których można korzystać są różnorodne. Mogą być to tagi monitorowania konwersji systemów reklamowych, takie jak AdWords lub śledzenia narzędzi analitycznych – np. Google Analytics lub inne, jak np. Facebook czy JavaScript.

Google Tag Manager jest niezastąpionym narzędziem w pracy każdego marketingowa, pozwalającym w prosty i skuteczny sposób kontrolować proces implementacji oraz edycji potrzebnych kodów bez konieczności ingerencji firmowego działu IT. Dzięki temu możliwe staje się szybsze, dzięki skróceniu łańcucha decyzyjno-wykonawczego oraz bardziej efektywne prowadzenie strategi e-marketingowej firmy.


Zapoznaj się z regulaminem portalu hej.mielec.pl. Poznaj swoje prawa i obowiązki.
Sprawdź zasady publikowania komentarzy, postów na forum. Dowiedz się jak zgłaszać wnioski i uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ – REGULAMIN PORTALU HEJ.MIELEC.PL!

 

 

 

Użytkownik, publikując swoje informacje, komentarze i opinie na Forum hej.mielec.pl, czyni to wyłącznie na własną odpowiedzialność. HEJ.MIELEC nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na Forum hej.mielec.pl.
Niedopuszczalne jest umieszczanie treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, czy też naruszających w innych sposób zasady współżycia społecznego.
Niedopuszczalne jest wielokrotne publikowanie powtarzających się wątków w tych samych lub różnych działach.
Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi naruszających prawa autorskie, znaki towarowe lub inne prawa podmiotowe jakichkolwiek osób trzecich, ani zachęcających do zakupu lub korzystania z nielegalnego oprogramowania. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi mających charakter pomówienia, bezpodstawnej sugestii popełnienia przestępstwa, nawołujące do łamania prawa. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi rażąco naruszających netykietę, zasady pisowni języka polskiego. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi niezwiązanych z tematem dyskusji w Forum lub komentowanym artykułem. Niedopuszczalne jest zamieszczanie w treści wypowiedzi danych kontaktowych swoich, osób trzecich, firm oraz adresów stron internetowych, adresów poczty e-mail, numerów z komunikatorów etc. Niedopuszczalne jest podejmowanie świadomych działań na szkodę portalu, wydawcy, członków zespołu redakcyjnego.
Niedopuszczalne
jest również umieszczanie przez Użytkowników na Forum hej.mielec.pl przekazów reklamowych.

 

Facebook

 


REKLAMA

 

 

REKLAMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalendarium

Luty

Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Newsletter

Chcesz byś powiadamiany o nowościach w serwisie? Zapisz się na nasz newsletter.

 

 

Zobacz nasze profile:    YOUTUBE      FACEBOOK    TWITTER     INSTAGRAM

 

 PROMOWANE LINKI!   Mielec Reklama  |   Hotel Mielec  |   Fitness Mielec  |   Mielec Pizza  |   Mielec Biżuteria Modowa 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację REGULAMINU KORZYSTAMY Z COOKIESCopyright HEJGRUPA sp. z.o.o. 2007-2018Wszystkie prawa zastrzeżoneRealizacja: ideo Powered by: CMS Edito WYDAWCA portalu: HejGrupa - 39-300 Mielec, ul. Szafera 33Redakcja: info@hej.mielec.pl Biuro: biuro@hejgrupa.plRegulamin portalu: http://www.hej.mielec.pl/portal/politykaREKLAMA: http://www.hej.mielec.pl/reklama
PORTAL HEJ.MIELEC.PL JEST ZAREJESTROWANYM TYTUŁEM PRASOWYM!