|
|
REKLAMA
Pełniący obowiązki prezydenta Fryderyk Kapinos poinformował na ostatniej sesji Rady Miejskiej, że koncepcja programu Mieszkanie Plus będzie poprawiana. Swoje zastrzeżenia zgłosił Bank Gospodarstwa Krajowego Nieruchomości – zarządca programu.
Obecnie trwa opracowywanie dokumentacji projektowej dla budowy bloków wielorodzinnych w ramach rządowego programu Mieszkanie Plus. Pracami tymi zajmuje się Spółdzielnia Pracy „Inwestprojekt Świętokrzyski” z Kielc, a termin ich zakończenia przewidywany jest latem tego roku. Koszt dokumentacji to 430 500 zł.
Prace projektowe wymagają m.in. konsultacji z Bankiem Gospodarstwa Krajowego Nieruchomości i te niedawno się odbyły. Podczas nich BGKN zgłosił zastrzeżenia do mieleckiego projektu.
Czytaj dalej pod reklamą ↓
- Odbyliśmy spotkanie z dyrektorami Banku Gospodarstwa Krajowego Nieruchomości na temat omówienia koncepcji przygotowanego przez Urząd Miejski programu Mieszkanie Plus. Koncepcja nie została przyjęta w związku z zastrzeżeniami zgłoszonymi przez BGKN – powiedział Fryderyk Kapinos, pełniący obowiązki prezydenta Mielca.
Problemem okazały się wysokie ceny mieszkań. - Należy wnieść takie poprawki, aby koszt jednego metra kwadratowego mieszkania nie przekroczył 3000 złotych w stanie deweloperskim. Z naszej koncepcji wyszło, że to koszt 4600 zł - poinformował Kapinos.
- W tej sprawie spotkaliśmy się z projektantami, którzy przygotowali koncepcję, przekazaliśmy ustalenia wypracowane podczas konsultacji z BGKN i projektanci mają koncepcje zmienić, żeby mogła ona być przyjęta przez zarządcę programu Mieszkanie Plus – dodawał Fryderyk Kapinos.
Przypomnijmy, że budynki wielorodzinne w ramach programu Mieszkanie Plus mają stanąć na działce przy skrzyżowaniu ul. Powstańców Warszawy i Witosa. O realizację tego zadania zabiegali radni miejscy Prawa i Sprawiedliwości.
m
pojęcia stan deweloperski. Może autor rozwinie to pojęcie. W Mielcu można kupić nowe mieszkanie za 3900/m2. Wycenili dla najuboższych. Kpina.
W obecnej cenie mieszkań mozna zastanawiać sie nad budową. Skąd te rzeszowskie ceny, to tylko Mielec ? Chyba tylko z popytu bo tu tak dobrych zarobków to nie ma.
Mielczanie czekają na takie mieszkania w granicach 38-45 m2 żeby można było za jakiś czas przeznaczyć pod wynajem a nie drogie pałace a cudzoziemców w mieście przybywa.
Zapoznaj się z regulaminem portalu hej.mielec.pl. Poznaj swoje prawa i obowiązki.
Sprawdź zasady publikowania komentarzy, postów na forum. Dowiedz się jak zgłaszać wnioski i uwagi.
CZYTAJ WIĘCEJ – REGULAMIN PORTALU HEJ.MIELEC.PL!
Użytkownik, publikując swoje informacje, komentarze i opinie na Forum hej.mielec.pl, czyni to wyłącznie na własną odpowiedzialność. HEJ.MIELEC nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na Forum hej.mielec.pl.
Niedopuszczalne jest umieszczanie treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, czy też naruszających w innych sposób zasady współżycia społecznego.
Niedopuszczalne jest wielokrotne publikowanie powtarzających się wątków w tych samych lub różnych działach.
Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi naruszających prawa autorskie, znaki towarowe lub inne prawa podmiotowe jakichkolwiek osób trzecich, ani zachęcających do zakupu lub korzystania z nielegalnego oprogramowania. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi mających charakter pomówienia, bezpodstawnej sugestii popełnienia przestępstwa, nawołujące do łamania prawa. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi rażąco naruszających netykietę, zasady pisowni języka polskiego. Niedopuszczalne jest publikowanie wypowiedzi niezwiązanych z tematem dyskusji w Forum lub komentowanym artykułem. Niedopuszczalne jest zamieszczanie w treści wypowiedzi danych kontaktowych swoich, osób trzecich, firm oraz adresów stron internetowych, adresów poczty e-mail, numerów z komunikatorów etc. Niedopuszczalne jest podejmowanie świadomych działań na szkodę portalu, wydawcy, członków zespołu redakcyjnego.
Niedopuszczalne jest również umieszczanie przez Użytkowników na Forum hej.mielec.pl przekazów reklamowych.